Jesień 2020 roku. Dochodzi do katastrofalnego wycieku na terenie kopalni miedzi. W ręce analityków złośliwego oprogramowania trafia tajemniczy wirus. Julita Wójcicka odkrywa, że złoczyńcy, których śledzi od dwóch lat, zainteresowali się nagle... zbiorami bibliotecznymi.
Te wszystkie wątki zazębiają się ze sobą, a mianownikiem, który je łączy, jest sztuczna inteligencja.
UWAGI:
Na okładce: Inteligencja jest sztuczna. Zagrożenie prawdziwe. Na stronie tytułowej i okładce: Wydawnictwo W.A.B.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Chcesz przeżyć niezapomnianą przygodę? Dołącz do George’a i Annie!
George i jego najlepsza przyjaciółka Annie stają przed życiową szansą. Zostają przyjęci do programu dla astronautów, który przygotowuje młodych ludzi do załogowej misji na Marsa w przyszłości. Spełnia się ich największe marzenie - mogą uczestniczyć w najnowszych odkryciach i poznać nowych przyjaciół zafascynowanych Wszechświatem tak samo jak oni.
Kiedy jednak przybywają na obóz szkoleniowy, szybko orientują się, że zarówno na Ziemi, jak i w przestrzeni kosmicznej dzieją się bardzo dziwne rzeczy. Dowiadują się o zagadkowych, utajonych misjach kosmicznych, ich trening zaś staje się coraz bardziej przerażający.
UWAGI:
Tekst na skrzydełkach.Ilustracje na wyklejkach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Świat oszalał na punkcie Warcrossa, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry.
Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją.
Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa.
Warcross, to wspaniałe otwarcie cyberpunkowego cyklu, z pasjonującym romansem w tle, który potrafi wywołać dreszcze emocji zazwyczaj zarezerwowane dla kina.
UWAGI:
Stanowi część 1. cyklu. Na okładce: Gra się zaczęła, stawką jest jej życie.